Rebat Eksklusif Bernilai RM3,000. Dapatkan GWM HAVAL H6 HEV Sebelum 20 Oktober 2024 Di GWM Family Day | Oh! Media

Rebat Eksklusif Bernilai RM3,000. Dapatkan GWM HAVAL H6 HEV Sebelum 20 Oktober 2024 Di GWM Family Day | Oh! Media

Hmm, agak-agaknya hujung minggu ni nak pergi mana lagi ya? 

Eh, apa kata korang sertai GWM Family Day dan nikmati pelbagai aktiviti menarik, bertempat di KL Base, Sungai Besi, bermula dari 18 hingga 20 Oktober, 10 pagi hingga 6 petang

GWM Family DayGWM Family Day

Ada macam-macam aktiviti menarik, bazar dan HADIAH menanti pengunjung yang hadir tau!  

Nak tahu tak, apa je yang GWM sediakan, ISTIMEWA untuk GWM Family Day? Jom kami kongsikan! 

Pandu Uji Kereta Idaman SEKARANG! 

Mana lagi korang nak dapat peluang untuk ‘test-drive’ SEMUA kereta idaman di satu tempat je! 

Sama ada korang nak rasai sendiri pengalaman memandu kereta elektrik, GWM ORA GOOD CAT, GWM ORA 07. Ataupun pacuan empat roda mewah seperti GWM TANK 300 dan SUV yang baru dilancarkan baru-baru ini, iaitu GWM HAVAL H6 HEV? Semuanya lengkap di GWM Family Day! 

GWM ORA GOOD CAT – Kereta elektrik dengan rekaan klasik dan lebih bergaya. 

GWM Family DayGWM Family Day

GWM ORA O7- Tampil dengan rekaan mewah, kereta elektrik ini mempunyai tarikan tersendiri sama ada dilihat dari luar atau rekaan di bahagian dalam.

GWM Family DayGWM Family Day

GWM TANK 300 – SUV mewah yang sesuai digunakan di bandar atau untuk menghadapi pelbagai cabaran off-road di luar bandar. 

GWM Family DayGWM Family Day

GWM HAVAL H6 HEV- Berkuasa, berprestasi dan lebih jimat minyak! SUV terbaru ini direka khas untuk keselamatan dan keselesaan seisi keluarga. 

GWM Family DayGWM Family Day

Tapi, bukan ke boleh je pergi mana-mana showroom kalau nak pandu uji ni? 

Ha, memang la boleh, TAPI, istimewa di GWM Family Day, GWM telah menyediakan beberapa rintangan seperti, pecutan 0 hingga 100 km/j, ujian parkir automatik, dan banyak lagi untuk korang lalui sewaktu pandu uji. 

Macam ni, barula korang boleh rasai pengalaman yang menakjubkan setiap kenderaan GWM hingga ke kapasiti MAKSIMUM!

Ha, dah penat-penat drive tu, jangan lupa untuk dapatkan minuman yang menyegarkan tersedia selepas korang pandu uji tau. 

Main & Menang? Cabar Diri Dengan Permainan Menyeronokkan 

GWM Family DayGWM Family Day

Korang nak hujung minggu yang menyeronokkan? Nak luangkan masa dan lakukan aktiviti menarik bersama yang tersayang? 

Apa kata korang sertai permainan yang disediakan di GWM Family DAY! 

Korang hanya perlu lengkapkan 4 peringkat yang disediakan dan simpan memori bahagia bersama rakan-rakan dan keluarga di ‘photobooth’ yang tersedia dan berpeluang menangi HADIAH menarik! 

Aktiviti EKSKLUSIF Bagi Peminat Setia GWM 

GWM Family DayGWM Family Day

Korang pemilik GWM atau telah membuat tempahan mana-mana kereta GWM sewaktu acara?

Korang akan mendapat akses ke bahagian pemilik EKSKLUSIF, yang menampilkan aktiviti istimewa seperti, manicure, DIY t-shirt, karikatur dan sesi cabutan bertuah! 

Jangan lupa untuk sertai sesi cabutan bertuah pada jam:

  • 2.00 petang
  • 4.00 petang
  • 6.00 petang 

Setiap tempahan yang dibuat semasa GWM Family Day, memberi korang peluang untuk MENANG. Dan lebih awal korang tempah, lebih banyak peluang untuk membawa pulang salah satu hadiah utama! 

Jadi Yang Pertama Memiliki GWM HAVAL H6 HEV 

GWM Family DayGWM Family Day

GWM juga akan memperkenalkan SUV terbaru mereka iaitu, GWM HAVAL H6 HEV yang telah menjadi kegilaan ramai di seluruh dunia dan telah dinobatkan sebagai ‘SUV Terlaris di China’ selama 9 tahun berturut-turut, dan lebih 4 juta unit TERJUAL! 

SUV yang dapat menjadi peneman pengembaraan di jalan raya dengan reka bentuk yang lebih mewah dan gabungan teknologi terkini. Paling penting, mesra keluarga dan dapat memberikan pemanduan yang selesa dan selamat. 

SUV hibrid ini direka untuk menawarkan kecekapan kuasa dan penjimatan bahan api untuk perjalanan yang lebih jauh, dengan enjin hibrid turbo 1.5L yang menghasilkan 243 PS dan tork 530 Nm. 

Ia boleh pergi dari 0-100 km/j dalam hanya 7.7 saat, dan dengan penggunaan bahan api serendah 5.8L/100 km, boleh meliputi lebih 1,000 km dengan satu tangki! 

Perlukan ruang yang lebih besar? Ruangan but yang lebih luas dan mampu dibesarkan sehingga 1,485L dengan tempat duduk belakang boleh lipat 60:40, menjadikannya pilihan yang sesuai untuk pengembaraan bersama keluarga yang tersayang. 

Menawarkan kuasa dan prestasi unggul, SUV ini dijual pada harga RM139,800* di Semenanjung Malaysia dan RM142,960* di Sabah dan Sarawak. Ketahui bilik pameran tersedia berdekatan korang, di laman web rasmi GWM untuk pandu uji HARI INI! 

Tawaran Terhad Eksklusif Waktu Pelancaran 

Bagi meraikan pelancaran GWM HAVAL H6 HEV terbaru, GWM Malaysia menawarkan pakej istimewa untuk pemilik baharu. Korang boleh buat tempahan sebelum 20 Oktober 2024 untuk menikmati rebat RM 3,000*!

Terdapat pelbagai ganjaran menarik menanti: 

  • Waranti enjin 10 tahun / 1 juta km**
  • Waranti sistem hibrid 8 tahun / 1 juta km**
  • Waranti kenderaan 7 tahun / 200,000 km*
  • 5 tahun penyelenggaraan percuma (termasuk alat ganti dan kos buruh) untuk GWM HAVAL H6 HEV yang didaftarkan pada 2024*
  • Tambahan RM 3,000 rebat untuk pemilik GWM sedia ada*

*Tertakluk pada terma dan syarat.

**Ekslusif untuk pemilik pertama dan pendaftaran persendirian.

Jangan Lepaskan Peluang, Dapatkan Hadiah Menarik

GWM Family Day, dipenuhi dengan pelbagai aktiviti menarik dan menyeronokkan untuk dilakukan seisi keluarga! Jangan lepaskan peluang untuk sertai dan berpeluang menangi pelbagai HADIAH menarik! 

Pastikan korang mendaftar di SINI dan nikmati GWM Family Day tau!

Scroll to Top