Projek Mauricio Pochettino lambat laun buah hasil

Projek Mauricio Pochettino lambat laun buah hasil

Pochettino (kiri) memperkatakan sesuatu kepada Palmer. Foto AFP

PEMAIN tengah Chelsea, Cole Palmer yakin Projek Mauricio Pochettino akan membuahkan hasil biarpun penyokong-penyokong The Blues mungkin perlu bersabar selama beberapa musim sebelum membuahkan hasil.

Skuad bajet mewah Pochettino bergelut mengekalkan prestasi konsisten musim ini, menyaksikan penyokong-penyokong mula berpaling kepada pengurus dan pemilik kelab dari Amerika Syarikat selepas seri 2-2 di Brentford dalam perlawanan sebelum ini.

Bagaimanapun, Palmer kembali membantu meletakkan senyuman di wajah penyokong-penyokong setia Stamford Bridge apabila mencipta satu bantuan gol dan menjaringkan satu lagi dalam kemenangan 3-2 ke atas Newcastle United dalam Liga Perdana Inggeris pada awal pagi Selasa.

“Terdapat banyak bakat di Chelsea. Cara pengurus bekerja dengan kami di atas padang, dan perkara yang dia lakukan dengan kami, ia akan menjadi lebih baik.

“Saya pasti jika tidak musim depan, musim selepas itu, ia satu projek, semua orang muda dan semua orang cuba bermain dengan baik jadi anda akan melihatnya lambat laun.

“Kami masih dalam Piala FA, mudah-mudahan kami akan menang pada menentang Leicester City. Kami akan menerima setiap perlawanan liga seperti yang akan datang, semoga mendaki jadual dan anda tidak akan tahu di mana kami selesai,” kata Palmer.

Sebagai rekod, Chelsea berada di kedudukan ke-11 liga dengan 39 mata, tiga mata di belakang Brighton & Hove Albion di tempat kelapan setelah bermain lebih satu perlawanan.

Ikuti Channel rasmi Sinar Harian di WhatsApp supaya anda tidak terlepas berita-berita terkini daripada kami. Jom! Klik di sini!

Scroll to Top