Mega! Aina Abdul Buat Kejutan Hadir Ke Karpet Merah ABPBH 36 Menaiki Bas Jelajah ‘Imaji’

Mega! Aina Abdul Buat Kejutan Hadir Ke Karpet Merah ABPBH 36 Menaiki Bas Jelajah ‘Imaji’

Penyanyi terkenal, Aina Abdul sekali lagi menjadi sorotan orang ramai apabila membuat kejutan hadir ke sesi karpet merah Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) ke-36 dengan menaiki bas.

Selebriti yang sering mendapat jolokan ‘Ratu Fesyen Pelik’ ini tiba di pekarangan Wisma Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada jam 8:54 malam, diiringi kira-kira 30 orang peminat.

Ketika ditemui XTRA, Aina yang tercalon dalam kategori penyanyi wanita popular ABPBH 36 ini menjelaskan bas tersebut adalah lambang konsert jelajah ‘Imaji’.

Aina Abdul

“Bas Imaji, lambang kepada konsert jelajah Imaji. Hari ini saya hadir sebagai diri saya, Aina Abdul. Bas ini adalah simbolik kepada peminat saya,” katanya.

@xtra_my

Replying to @NajiB_mEtAfOrA(paranormal2) Aina Abdul tiba dengan bas persiaran tau!! 😂😍 All out she malamni❤️ #abpbh36 #fyp #xtra #beritaditiktok #ainaabdul #baspersiaran #sembangentertainment

♬ original sound – XTRA – XTRA

Selain Aina, empat calon lain kategori penyanyi wanita popular itu adalah Ernie Zakri, Adira Suhaimi, Stacy dan Siti Nordiana.

Pada edisi karpet merah ABPBH tahun lalu, pelantun lagu popular ‘Sumpah’ ini membuat kejutan dengan menaiki sebuah lori lutsinar selain memakai baju sut gergasi berona merah.

Artikel Berkaitan:ABPBH 35: Hadir Ke Anugerah Naik Lori, Ini Penjelasan Aina Abdul… Menang Anugerah Tanda Harus Bekerja Keras Buat Peminat!

Scroll to Top