Lebih 20,000 Rakyat Hadir Untuk Bertemu PMX Di Axiata Arena | Oh! Media

Lebih 20,000 Rakyat Hadir Untuk Bertemu PMX Di Axiata Arena | Oh! Media

Dilaporkan lebih 20,000 rakyat Malaysia hadir ke Himpunan Keadilan: Suara Rakyat, Suara Keramat yang diadakan di Axiata Arena, Bukit Jalil malam tadi.

Menurut Datuk Seri Anwar Ibrahim, Obor perjuangan gerakan reformasi yang bermula sejak 26 tahun lepas harus terus menyala dengan berbekalkan semangat “suara rakyat, suara keramat”.

20,000

Selaku Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) , saya sampaikan amanat tersebut pada “Himpunan Keadilan: Suara Rakyat Suara Keramat” malam semalam seraya dihadiri pimpinan utama parti, veteran, ahli sejati, anak muda dan juga mereka yang kekal bersama sejak dahulu lagi.

Selain itu, PMX juga menasihati pemimpin supaya tidak lena dan terlalu selesa dengan jawatan dalam kerajaan atau sebagai wakil rakyat.

PMX juga ada maklumkan fokus belanjawan Madani tahun ini adalah cuba untuk menyelesaikan masalah kos sara hidup rakyat dengan lebih.

Kesimpulannya, program yang diadakan di Axiata Arena semalam bukan sekadar untuk mengenangkan kembali Reformasi 26 tahun yang lalu tetapi menghargai jasa mereka yang masih setia dengan Parti ketika dalam keadaan yang sukar.

Scroll to Top